XxxTGlove

 
You And I - 朴春

       No matter what happens

     (不管发生什么)

  Even when discusse on me now

  I promise you

  That I`m never let you go

  Oh Oh Oh oh Oh oh-Yeah


  You 在我倒下的时候丝毫没有慌乱

  好几次用坚强的眼神让我清醒

  And You 在我精疲力尽悲伤绝望之际

  准会来到我身边的你


  我虽一无所有

  今天将为你献上这首歌

  Tonight 我在你的双眼中

  那微笑背后,看到了那为我深藏的伤痛

  You and I together it`s just feels alright

  所谓离别只是never 无论谁说什么,我也会守护着你

  You and I together 别放开我的双手

  所谓再见只是never 因为于我来说,这世上惟有你一人


  I promise you that I`m be right here baby

  正如那茫茫众生

  我们的爱也会有些许改变

  但是千万不要悲伤

  正如多年老友一般,只相信我

  等待着我


  我虽一无所有

  今天将为你献上这首歌

  Tonight 我在你的双眼中

  那微笑背后,看到了那为我深藏的伤痛

  You and I together it`s just feels alright

  所谓离别只是never 无论谁说什么,我也会守护着你

  You and I together 别放开我的双手

  所谓再见只是never 因为于我来说,这世上惟有你一人


  当孤寂夜晚来临,我轻轻合上眼

  拥我入怀之时,你的气息让我无所畏惧

  这世上任何人都无法将你取代

  You are the only one in I`ll be there for you baby


  You and I together it`s just feels alright

  所谓离别只是never 无论谁说什么,我也会守护着你

  You and I together 别放开我的双手

  所谓再见只是never 因为于我来说,这世上惟有你一人


  just you and I Forever and ever.


评论
热度(2)
Top

© PASSIONETERNITYLOVE | Powered by LOFTER